Espais a Educació Infantil

Els més petits de l’escola han començat a treballar per espais. El treball per espais és una metodologia innovadora on es potencia molt la creativitat, la iniciativa, el respecte als companys, compartir, l’autonomia, l’interdisciplinaritat i la descoberta del món real i adult.

Treballem espais com: ombres, taules de llum, minimons, experimentació, espai artístic, construccions, trens i cotxes, joc simbòlic (cuina, habitació, racó de lectura, metge).

Els alumnes d’infantil i les mestres estem molt contents de viure  aquesta nova experiència que, de ben segur, serà molt enriquidora per a tots.

1. M. Carmen

No puc veure les fotos però el “treball per espais” és una tècnica magnífica per a què els nens aprenguin sense adonar-se’n, a través del joc i compartint estones divertides i experiències amb companys i professors.

Com que segur que és una feinada extra pel professorat, us felicito per implantar-lo a l’escola, així que ja tenim el mètode Montessori a l’Escola Montserrat !!!!… Potser seria bona idea publicar algun article amb informació sobre aquesta filosofia, fins i tot i han pàgines d’internet on parlen com aplicar-ho a casa. Així els pares i mares podríem comprendre millor en què consisteix i quines avantatges comporta en l’aprenentatge dels continguts.

Gràcies !!

2. M. Carmen

Ja he pogut veure les fotos !!.. quina passada !!.. tenim granja, metges, jocs de llums, el bosc, la cuina i mooooltes altres coses…. Ens podríeu convidar algun dia als pares a veure aquestes noves aules de l’Escola !!

3. Elisabet Vázquez

És fantàstic!!!! Jo m’ofereixo a col·laborar amb vosaltres en tot el que necessiteu. Després de l’experiència al taller del pa … repeteixo encantada !!!!