Sisè participa a la Corneliada

Ahir l’alumnat de sisè va participar a la Corneliada de Cornellà, una mostra de lectura en veu alta. Aquest acte se celebra a l’auditori de la biblioteca de St. Ildefons i nens i nenes representants de les escoles del barri llegeixen fragments de llibres infantils i juvenils davant dels seus companys. Els nostres alumnes han llegit un fragment de Matilda i un altre de 35 quilos d’esperança i ho han fet molt i molt bé. A més, per ambientar una mica, les mares que col·laboren en la biblioteca han fet els personatges de les lectures en mida gran. Tot plegat ha quedat la mar de bé. Felicitats a tots!