Visita de 4t a l’IRB

Bon dia!

El passat dilluns dia 4 de desembre els i les alumnes de 4t “La classe de les neurones” vam anar a fer una visita a l’IRB de Barcelona, centre amb el qual portem ja dos anys compartint el Projecte Tàndem de ciència de l’escola.

Allà la Cristina i el Joel ens van acollir molt bé, ens van portar a una sala on vam poder fer quantitat de preguntes relacionades amb el cervell i les neurones, tema sobre el qual hem fet un projecte de ciències durant tot el primer trimestre!

Després d’esmorzar, vam anar a fer una visita al laboratori on treballa en Joel i posteriorment vam anar a un altre laboratori on vam veure les mosques de la fruita, unes grans heroïnes de l’IRB que permeten estudiar algunes de les malalties que afecten els éssers humans, com ara el Parkinson o l’Alzheimer.

Va estar un matí diferent i molt engrescador, esperem poder tornar a repetir l’any que ve! Aquí us deixem algunes fotos perquè veieu el que vam fer a l’IRB.

Moltes gràcies Cristina i Joel, petons de les “neuronetes”!