Els alumnes de sisè descobreixen la sang

Els alumnes de sisè han realitzat el primer experiment del curs al laboratori de l’escola.

Aquest experiment ha estat encabit dintre del projecte del cos humà i de la sang en el qual els alumnes han fet una hipòtesi sobre on es forma la sang al cos humà.

Després de realitzar la hipòtesi, els alumnes han començat a cercar a la cuixa d’un pollastre, d’on prové la sang. Han començat extraient la pell per veure si allà trobaven alguna cosa, al veure que no, han continuat amb els músculs, a on tampoc han trobat res, i quan ja només quedaven els ossos, han pensat que era allà on podien trobar la font a on es crea la sang. I evidentment a la medul·la óssea és a on es forma la sang.

Ha estat un gran descobriment on els alumnes han gaudit d’allò més manipulant i experimentant.