Sortim a la ràdio parlant sobre el premi de la beca “Educar Fomentant l’Esforç”

L’Escola Montserrat ha rebut la beca “Educar Fomentant l’Esforç” que atorga la Fundació Espavila. Aquesta entitat és privada i neix com a iniciativa d’un gabinet d’arquitectes, interessat en premiar projectes de l’àmbit educatiu. En l’edició d’aquest any, l’Escola Montserrat ha estat un dels quatre centres guardonats, gràcies al projecte Tàndem.

Aquest Projecte s’ha desenvolupat al llarg dels quatre últims cursos escolars amb la col·laboració de l’Institut de Recerca Biomèdica de Barcelona. L’objectiu del projecte Tàndem ha estat millorar la formació dels alumnes mitjançant la incorporació de noves metodologies pedagògiques, fomentant l’esforç i apropant la recerca a l’aula, estimulant el debat i l’esperit crític.

Si voleu escoltar l’entrevista que van realitzar a l’Anna a ràdio Cornellà, podeu escoltar-la clicant al següent dibuix:

Resultado de imagen de radio draw