6è Visita TV3

El passat 2 d’octubre l’alumnat de 6è de primària de l’Escola Montserrat va visitar les instal·lacions de TV3, la televisió pública de Catalunya.

En aquesta visita, englobada dins l’espai de ràdio, el grup dels forçuts i les forçudes van poder veure de ben a prop els principals estudis d’enregistrament i directe de programes, com el plató del Telenotícies, el plató d”Eufòria’, el del programa ‘Està Passant’ i el del programa ‘Random’.

També van accedir al control de realització i centraleta de TV3, així com visitar l’espai on es troben situades les Unitats Mòbils de la cadena.

Al tractar-se d’un espai restringit i per qüestions de confidencialitat, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals no permet fotografies dins els espais, de manera que tenim gaires mostres de la visita. Tot i així, recupera algunes de les imatges de la sortida fent clic aquí.