4t – Sortida dels alumnes de quart de primària al Museu de les Aigües

Els alumnes de quart de primària de l’Escola Montserrat van viure una emocionant experiència d’aprenentatge en la seva recent sortida al Museu de les Aigües a Cornellà de Llobregat. Aquesta sortida va ser una part integral del seu projecte de classe sobre Matèria i energia i va oferir una oportunitat única per explorar l’aigua i la sostenibilitat d’una manera pràctica i interactiva.

Al Museu de les Aigües, els nostres alumnes van embarcar-se en un viatge educatiu que els va portar a través del cicle de l’aigua i els va ajudar a comprendre com aquest recurs essencial està intrínsecament vinculat a la sostenibilitat.

Aquesta sortida no només va ampliar el coneixement dels nostres alumnes sobre la matèria i l’energia, sinó que també va deixar una empremta profunda sobre la importància de cuidar el medi ambient i de com cadascú de nosaltres pot fer la seva part per aconseguir un món més sostenible.

Recupera les imatges clicant aquí.