5è visita Catalunya Ràdio

El passat 9 d’octubre el grup dels domadors i domadores van fer una visita a les instal·lacions de CatRàdio, la principal emissora de ràdio de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.

En aquesta sortida, englobada dins l’espai de ràdio, l’alumnat va poder conèixer de ben a prop com és el dia a dia d’una emissora de ràdio, viure un directe del ‘Matí de Catalunya Ràdio’, i posar-se en la pell d’un/a periodista fent un butlletí informatiu.

Podeu veure les fotografies de la visita fent clic aquí, i podeu escoltar els butlletins clicant aquí a sota.