AXIOMA: educar per viure i entendre la vida

A la nostra escola durant aquest curs s’han treballat les matemàtiques amb aquest projecte innovador.

• Amb AXIOMA , la manipulació, l’experimentació i el raonament crític són claus en el procés d’aprenentatge dels infants.
  • Amb la finalitat d’ajudar en el procés d’aprenentatge significatiu dels alumnes, AXIOMA planteja i facilita el CANVI necessari del model educatiu.
  • AXIOMA potencia el treball cooperatiu i el de les intel·ligències múltiples.+
  • AXIOMA MATEMÀTIQUES és un projecte basat en la metodologia aplicada en les aules més innovadores del nostre territori. Està pensat per a l’aprenentatge de les matemàtiques a partir de l’experimentació i disposa de molts materials per manipular i aprendre.

Per saber-ne més: http://issuu.com/editorial_barcanova/docs/cataleg_axioma_metodologic_web/7?e=0/13834144

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *