Vista del Conseller d’Educació i la Consellera de Presidència

El passat divendres 4 de març el Conseller d’Educació Josep Gonzàlez-Cambray i la Consellera de Presidència Laura Vilagrà Pons, van venir a l’escola a veure el nou accés, van entrar a l’aula de P3  a saludar els més petits de l’escola i al gimnàs per veure les instal·lacions. La visita va ser molt curta.

En acabar, el Conseller d’Educació va atendre els mitjans de comunicació que l’esperaven a l’exterior de l’escola, els veïns dels Cent Pisos i als alumnes de 6è de primària que li van fer alguna consulta.

Prèviament, el Conseller d’Educació es va reunir amb totes les direccions dels centres educatius de Cardona.