Sol·licituds de beques de Necessitats Específiques de Suport Educatiu. Termini obert.

Us informem que s’ha obert el termini per sol·licitar la beca per Necessitats Específiques de Suport Educatiu.  Poden sol·licitar la beca aquells alumnes que puguin acreditar una necessitat específica derivada de discapacitat, trastorn greu de conducta, trastorn de la comunicació o llenguatge, trastorn de l’espectre autista o amb necessitats associades a altes capacitats.

Passos a fer:

1– Entrar la sol·licitud: https://educacio.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/358-ajuts-ministerio-NEE

En el moment d’introduir-la cal que tingueu en mà:
· Llibreta de compte corrent de l’alumne/a (ha de ser de l’alumne/a, és el beneficiari de l’ajut).
· Documents d’identitat (DNI/NIE/) del sol·licitant i de tots els membres majors de 14 anys.
· Certificat de minusvalidesa o de l’equip d’orientació educativa i psicopedagògica (CDIAP, CSMIJ,… i del centre d’atenció de la necessitats específica).
· Carnet de família nombrosa o monoparental o altre documentació que generi un dret de deducció.

2– Descarregar el .pdf de la sol·licitud, imprimir-la i signar-la (tots els membres de la unitat familiar majors de 14 anys).

3– Portar-la al centre de reeducació (logopèdia o psicopedagogia) perquè l’ompli i us faci l’informe que cal ajuntar.

4– Portar tots els papers omplerts, signats i amb els informes, a l’escola.

Des de l’EAP ens han informat que no signaran les beques fins al mes de setembre, però si feu tots els tràmits amb temps i les porteu a l’escola un cop fets tots els passos, les guardarem per tenir-ho a punt al setembre.

Termini: 30 de setembre de 2022