La feina de l’ambient de reporters i reporteres

A l’ambient de reporters i reporteres estem molt enfeinats/des. Les entrevistes que estem fent, que tant ens agraden, tenen un procés llarg de dur a terme. Primer, pensem les preguntes i aprenem l’estructura del text. Després, practiquem les formalitats que hi ha quan realitzem una entrevista. A continuació, citem a l’entrevistat o l’entrevistada i ho gravem tot. I per últim, el pas més llarg: transcriure totes les respostes.
Quan ho tenim tot enllestit, ho posem al mural de Reporters/es de l’escola i així tothom pot descobrir coses noves sobre els i les entrevistats/des.

A banda de les entrevistes, també estem redactant un article per la revista #CardonaOberta 🥳. Properament el podreu llegir si adquiriu la revista. Segur que us encantarà!😍. En aquesta ocasió, hem entrevistat a totes les tutores i us expliquem molts detalls sobre com treballem a l’escola.