Els alumnes de Cicle inicial realitzen l’estada al CDA Alt Berguedà

Els alumnes de cicle inicial van realitzar durant els dies 17,18 i 19 de novembre una estada al CDA Alt Berguedà.

El primer dia vam fer una sortida a la Cova la Tuta i a les Fonts del Llobregat, a Castellà de n’Hug. A la tarda, vam fer tirolina i tir amb arc a l’alberg la Sala.

El 2n dia, al matí, vam anar al riu amb botes d’aigua !!! Per la tarda vam  observar amb microscopi del macro invertebrats, i a la nit vam tenir una mini disco !!!

El darrer dia, vam  fer una sortida al bosc als voltants de l’alberg la Sala. Ens va fer un dia preciós !!! Vam observar els arbres, les plantes i els rastres dels diferents animals.