TALLER DE BENESTAR EMOCIONAL

Els docents som conscients del vincle existent entre l’estabilitat emocional de l’alumnat i el rendiment acadèmic i de la urgència d’aplicar programes d’educació emocional als centres. Els nostres infants necessiten desenvolupar les seves competències emocionals, aprendre a regular-les i alhora el centre és un espai que els permet fomentar les interaccions positives amb altres persones.

Aquest curs 2022-2023 els alumnes de quart de la nostra escola han participat  en un programa pilot de benestar emocional que promou el Departament de Salut.  Júlia López  psicòloga, referent de benestar emocional i salut comunitària de l’ABS Montblanc, ha vingut  a l’escola diverses sessions per treballar la competència emocional amb els alumnes i la docent.

Aquestes sessions han ajudat a donar respostes a les necessitats del grup treballant  la consciència emocional, la regulació emocional i l’autoestima. Les  activitats realitzades han proporcionat als nostres infants un seguit d’eines per afrontar els reptes diaris amb èxit i al mateix temps fomentar una millor convivència i un major benestar social i personal.