QUÈ, QUI, QUAN…?

Aquest és el títol de l´activitat que han realitzat els alumnes de segon aquest trimestre i que té com a objectius: desvetllar la curiositat vers fets i fenòmens de l´entorn, buscar-ne informació, parlar-ne i reflexionar-ne a classe i per últim  escriure de manera objectiva la informació recollida.

La dinàmica consistia en que tres alumnes es posessin d’acord en una notícia sobre la que volien informar als companys. Després a casa, amb la col·laboració de la família, buscaven informació. A classe i de manera col·lectiva es confegia el text definitiu que constava d’un titular, una foto, un peu de foto i el cos de la notícia. El text es penjava a l´EIX per fer-ne difusió i compartir-lo.

Aquí teniu els titulars de les notícies treballades per cada grup:

El Lleó, la Nora i la Rita: “La borrasca Filomena, deixa la Conca ben blanca”

Younes, Ariadna i Cèlia: “La vacuna comença a combatre el coronavirus”

Clàudia, Núria i Valentina: “El temporal Hortense passa per la Conca de Barberà”

Elna, Martí i Douae: “L´Espluga celebrarà el Carnaval amb una Rua d’anar per casa”

Jonathan, Mireya i Sergi: “El robot Perseverance ha arribat a Mart”

Griselda, Soufyane i Carlota: “El problema del mercuri i el plom a l’aigua de l’Espluga s’ha resolt”