LA MÀQUINA DEL SO

El dimecres 4 de maig els alumnes de cicle mitjà i superior de l’escola, junt amb els de la resta de comarca vam veure i escoltar el concert La màquina del so.

Va ser una audició molt divertida perquè en Pep Gol, el músic que conduïa l’espectacle, ens va saludar d’una manera ben original, feia participar els alumnes i a més fer va fer pujar companys a l’escenari.

A partir de la seva màquina del so que es projectava a la pantalla en forma de teclat de piano, va explicar la història de la música. Gràcies al micròfon, al sintetitzador, el sampler i a l’ordinador va gravar uns sons que es convertien en música. A partir d’uns ritmes que ja tenia gravats va crear una nova melodia.

Al final ens va dir que el silenci és ben important i que els sons que sentim sempre ens expliquen històries.

Va resultar un concert interessant, divertit i molt recomanable.

Alumnes de sisè