JUGAR AMB FOC

El dia 20 d’abril de 2021 els i les alumnes de cinquè vam anar al Museu de la Vida Rural a veure l’exposició ‘Jugar amb foc’, ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses noves.

A l’entrar, el nostre guia, el Jordi, ens va ensenyar l’exposició i alhora ens proposava unes activitats. Primer de tot ens van donar unes capses de llumins amb un llumí i uns imants en els que hi sortien festes populars que giren al voltant del foc. Amb el llumí vam fer unes votacions sobre si pensàvem que en el futur hi haurien més incendis o menys i vam quedar bastant igualats.

En una altra sala ens van explicar com va arribar el foc a la Terra i una història mitològica. Vam estar veient un tros d’una pel·lícula on sortien incendis i feia molta sensació. Hi havia un túnel en el que també havíem d’estar molt atents i atentes al que passava i al que sentíem.

A la caixa que ens van donar hi havíem d’apuntar dues paraules del que havíem sentit al túnel i després el Jordi va fer màgia però si hi heu d’anar no us ho explicarem.

Finalment ens va proposar que féssim unes caixes de llumins decorades amb flors, branques i altres coses de la naturalesa del jardí del Museu que després les afegirien en una obra d’art conjunta amb tothom que hi vagi.

Us recomanem molt que hi aneu!

ALUMNES DE CINQUÈ