CONCURS DE DIBUIX DEL CASAL

Un any més els alumnes d’educació primària de l’escola han participat del Concurs de dibuix de la Fira que organitza el Casal de l’Espluga de Francolí.

Relació de guanyadors/es d’aquest curs:

– Categoria A, nascuts 2010: Laia Llaveria Sánchez i Anaïs Carreras Lacueva.
– Categoria B, nascuts 2011: Lua Altarriba Palau, Paula Silvero Fuentes i Biel Cos Escuder.
– Categoria C, nascuts 2012: Irati Gili PInto i Clàudia Poca Pifarré.
– Categoria D, nascuts 2013: Carlota Marsal Rosa i Clàudia Vives Vielba.
– Categoria E, nascuts 2014: Marina Altarriba Calbet, Mar Sánchez Puentes i Xènia Alavès Chicharro.
– Categoria F, nascuts 2015: Jan Gallego Capitán, Chloe Rens Rosell i Ian Jerome Torrealba Gas.

A més el Biel té un premi especial, veure el seu dibuix a la contraportada de la revista Francolí.

Moltes felicitats a tots els participants, en un moment del trimestre en que la pandèmia ens va tocar de ben a prop. I moltes felicitats als premiats.

Sou uns artistes!

MOSTRA DEL DIBUIXOS PREMIATS: