SEGELL DE BONES PRÀCTIQUES

Us comuniquem que han publicat l’experiència de biblioteca escolar que hem tramès al programa de Biblioteques escolars de Catalunya (programa “puntedu”)  ENLLAÇ

Aquest segell indica que l’experiència Regalem lectures de poemes de Josep Vallverdú compleix amb els objectius següents:

• Detectar bons models de funcionament de biblioteques de centres educatius de totes les etapes.
  • Afavorir l’intercanvi entre centres i la consolidació d’una xarxa de biblioteques escolars.
  • Establir lligams entre el programa “puntedu” i les biblioteques dels centres educatius.
  • Fer visible el paper de la biblioteca com a centre de recursos per a l’aprenentatge i l’ensenyament, com a eix del pla de lectura de centre i com a motor d’innovació en el centre educatiu.

Moltes gràcies pel reconeixent!