XIX CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El Certamen de lectura en veu alta no és només una activitat escolar, una mostra de lectura i expressió oral, un concurs que té l’objectiu incentivar la lectura entre els nois i noies. També vol ser un espai de descoberta, un generador d’iniciatives i una iniciativa de creació de coneixement. El Certamen de LVA està organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Des de fa onze cursos l’escola hi participa realitzant una selecció entre els alumnes de quart i sisè que esdevindran els nostres representants en aquest certamen. Per fer la selecció aquest any hi han participat alumnes i mestres dels respectius cursos.

Les finalistes d’aquest curs són: Clàudia Vives i Queralt Franquès, quedant com a suplents Valentina Vendrell i Lídia Sánchez.

Dimecres 22 de març hem participat al XIX Certamen de lectura escolar en veu alta al Centre de Lectura de Reus. El Servei Educatiu del Baix Camp juntament amb els professionals del CRP, EAP, ELIC i CREDA han organitzat les semifinals.

Les nostres lectores han realitzat unes lectures brillants, malgrat no haver estat seleccionades. Moltes felicitats per la feina feta i a seguir llegint!