JORNADA DE CONVIVÈNCIA AL GARBER

Envoltats de natura i bona companyia hem celebrat la jornada de convivència de final de curs.

El passat 2 de juny envoltats de natura i bona companyia vam celebrar la jornada de convivència de final de curs de l’escola Martí Poch.

Tots els infants des d’I3 fins a 6è i mestres van compartir un dia bonic ple de jocs i gimcanes, a la finca del Garber.

Els alumnes de primària durant el matí van fer una gimcana. Els alumnes estaven  repartits per grups internivells mentre que els nens i nenes d’infantil van fer una agradable caminada pel terme de Les Masies.

Els alumnes de 6è van ser els encarregats de dinamitzar les proves juntament amb els mestres; punteria, habilitat, coordinació, equilibri,… són algunes de les capacitats que es treballaven per superar les proves tot col·laborant petits i grans. I els alumnes de 5è van ser els caps d’equip i alhora van crear un logo per cada grup.

Després de passar un matí ben mogut, tothom va dinar al Garber i seguidament l’alumnat va tenir una estona d’esbarjo. A la tarda, ens vam dividir per cicles, de manera que cada curs va organitzar diferents jocs, per exemple els de cicle superior vam fer jocs de mímica.

Va ser una sortida molt bonica on vam conviure plegats en un entorn natural i on es va fomentar els valors i les relacions.

Alumnes de 5è de l’escola Martí Poch