ACABEM EL TRIMESTRE CELEBRANT TRADICIONS

Mona mona ben rodona amb un ou i una ploma!

It’s springtime 🌷, and we have gone on an Easter egg hunt! We have found all the chocolate eggs hidden in the Parc del Freginal. Thanks Easter Bunny! 🐰🍫

Els alumnes d’educació infantil han gaudit el matí del dia 8 d’abril al Parc del Freginal. Allí han buscat els ous de Pasqua que s’havien perdut.

GUARNIM I ENS MENJEM LES MONES!

Els petits de la casa han gaudit d’una tarda ben dolça i amb molt de joc al pati de l’escola! Junts, hem compartit les mones de xocolata i ens hem desitjat molt bones vacances de Setmana Santa!

Els alumnes de Primària hem guarnit les nostres mones amb xocolata, plomes, ous… estaven molt bones!

Per acabar el trimestres hem sortit de l’escola a menjar-nos la mona i a fer jocs al Camp de futbol o bé al Parc del Freginal. Hem gaudit molt d’un dia primaveral en companyia dels companys i mestres.

Bones vacances de Setmana Santa!