XXVII L’ESCOLA AL TEATRE

Aquest matí els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de l’escola han anat al teatre del Casal per a veure l’obra “Beauty and the Beast”.

És una adaptació moderna de La Bella i La Bèstia que transcorre entre Hollywood i Londres. La Bella vol ser pilot d’aviació. La Bèstia havia fet bullying a l’escola i com a càstig una fada el va deformar. Durant la forçosa convivència dels dos, la Bella descobreix la bellesa interior de la Bèstia, li ensenya a estimar la lectura i li obre les portes a un món ple d’aventures.

Amb aquesta apassionant història musical amb molt d’humor, cançons de somni, una madrastra a lo “Kim Kardashian”, interacció i amb girs inesperats, s’encomana la il·lusió per aprendre coses noves. També mostren el valor de l’amistat i el fet de no jutjar les persones pel seu aspecte exterior o aparents mancançes, sinó per la seva veritable vàlua interior.