VIU EL NADAL

Benvolguts i benvolgudes,

Aquest any l’alumnat de l’escola no podrà gaudir en directe de les nadales i cançons que cada curs interpreten per a la resta de companys el darrer dia de trimestre. Recordeu la RIUADA DE NADALES SOLIDÀRIES del curs passat?

En aquest espai del bloc hi trobareu les BOMBOLLES NADALENQUES que amb molt d’amor us han dedicat els nostres alumnes, sota el lema VIU EL NADAL.

Cada bombolla conté una nadala diferent. Hi trobareu:

1.- Els Pastorets, Cantata de Nadal de Carles Mesa

2.- S’acosta el Nadal  Música d’ A. Tolmos i lletra d’E. Falguera – B. Casanova

3.- Desig de Nadal Música de David Melgar i lletra de Gibert d’Artze

4.- Soc el rei

5.- Els reis

6.- M’agraden… de Dani Espresate Romero & Hello Reindeer

Qui s’amaga dins de cada bombolla?

Desitgem que les gaudiu força!

Entra a l’escola virtualment (clicant la imatge) i hi veuràs el pessebre i les decoracions de l’arbre de Nadal!

BONES FESTES!

1. Meritxell Solé Queralt

Felicitats a totes nenes , nens, professorat i personal del centre. Per la vostra implicació, professionalitat i responsabilitat.
    Bones festes i a gaudir-les amb petit comitè.