UN MUSEU A L’ESCOLA MARTÍ POCH

Divendres 4 de juny vam tenir el privilegi que a l’escola s’hi creés un petit museu de l’artista que aquest any treballem dins de l’àmbit artístic: Maties Palau Ferré

El Rafel Mas i la seva filla Anna Francesca Mas Palau van portar diverses obres originals de l’autor tant de pintures com d’escultures. També vam poder observar diverses litografies, pòsters i llibres.

Al llarg de tot el matí ens van explicar diverses característiques de les seves obres així com anècdotes de l’artista a tot l’alumnat del centre. Finalment els alumnes van preguntar-los sobre diversos aspectes que volien conèixer, tant de l’autor com de l’obra.

Podem dir que ja sabem moltes més coses de Palau Ferré!