PARTICIPEM AL FÒRUM D’ESCOLES VERDES

El dijous 3 de juny, dins la multitud d’actes de la Setmana de la natura que han tingut lloc a Catalunya, l’alumnat de sisè de l’escola Martí Poch ha participat al Fòrum d’escoles Verdes de la demarcació de Tarragona.

Tot i les restriccions epidemiològiques, aquest curs s’ha pogut celebrar el Fòrum d’Escoles Verdes de manera virtual. La temàtica central ha estat l’emergència climàtica.

A través de diverses dinàmiques s’han pogut intercanviar experiències entre els diversos escolars, destacant allò que ha agradat més de l’aportació de cadascú i fent propostes de millora.

Amb tot el bagatge generat a partir de les experiències compartides, cada escola participant ha creat un petit anunci sobre alguna nova activitat que fomenti la millora del planeta i la reversió de l’emergència climàtica.

Tots els petits canvis compten i tenen un gran valor! Ho ha dit Eduardo Galeano: Molta gent petita, en molts llocs petits, fent coses petites, pot canviar el món.

Tot seguit teniu una petita mostra del vídeo que hem realitzat pel fòrum.

L’any vinent hi tornarem. Esperem que ja pugui ser de manera presencial.