TARDOR, TEMPS DE SARDANES I CASTELLS

Avui hem fet la cloenda de Tardor, temps de sardanes i castells! Quina alegria sentir-nos acompanyats per tota la colla de familiars i amics.

Hem ballat la sardana d’exhibició amb cada grup d’alumnes i la de germanor, en la que junts hem seguit el ritme de la cobla.

A més, al llarg d’aquest mes hem anat seguint les diades castelleres, amb el concurs de castells o Santa Úrsula. Hem vist aixecar castells amb l’emoció i incertesa de si es podrà descarregar; hem escoltat amb atenció el so de les gralles, hem après algunes paraules del món casteller i sobretot l’esforç i unió per una mateixa finalitat.

Gràcies a la família de l’Avril i l’Èlia, amb el Jordi i la Jèssica, a cicle mitjà hem conegut la Colla Vella i les seves vivències castelleres. Agraïm també a la Colla Vella el taller que van fer ahir dijous a la tarda, amb el grup de sisè.

Tant en la sardana com en els castells, descobrim la importància de ser un bon equip, en la que cada membre hi és necessari.