MOMENTS MÀGICS A EDUCACIÓ INFANTIL

Una misteriosa carta ens avisava que alguna cosa estava passant! L’alegria, la sorpresa, la il·lusió dels més petits es palpava des de primera hora del matí. Haviem d’anar a descobrir qui s’havia amagat als jardins, molt molt a prop de l’escola!

(Lectura en veu alta de la carta per part de la mestra, destacant el paper de l’adult com a model de lectura)

Ben esmorzats i ben tapats, sortiem de l’escola direcció als Jardins! Alguna cosa ens estava esperant…

De sobte, cada grup va començar a córrer pels jardins fins que van trobar les tiones!

Si si, primer els de p3, després de remenar per darrera els majestuosos arbres, van descobrir la Tiona Ona que estava ben endormiscada! Tot seguit, els nens i nenes de P4, prop de la prunera de jardí trobaven ben amagada a la Tiona Mariona!

Al mateix temps però a l’altra banda dels jardins, se sentien crits d’alegria, els nens i nenes de P5 també havien trobat la Tiona Ramona!

Mireu quines tiones mes eixerides! Tenien gana, set i bastant fred! Tenien moltes ganes de fer-nos companyia a la nostra escola!

Aquestes tiones amagaven uns papers una mica estranys. Ja a dalt a l’escenari, les mestres van començar a llegir i… van descobrir que es tractava d’un conte! Despertem a les Tiones”, una història d’unes pastoretes de camisa de quadres i barretina vermella que feien obrir els ulls de les tiones i els explicaven que aviat arribava el Nadal i que ja es podien anar preparant per anar a les cases dels nens i nenes de l’Espluga!

Per celebrar aquest dia especial i màgic vam acabar ballant, cantant, jugant i compartint una bona pluja de fulles!

L’alegria del Nadal dels més petits de l’Escola Martí Poch!