L’ESCOLA CELEBRA SANT JORDI AMB UN GRAN VENTALL D’ACTIVITATS!

El passat 23 d’abril l’Escola Martí Poch va celebrar la diada de Sant Jordi amb una gran varietat d’activitats per a tots els cursos, dels més petits als més grans.

Les activitats que es van anar realitzant al llarg de tota la setmana estaven relaciones amb la diada de Sant Jordi. Aquest any, i degut a la situació actual, es van adaptar totes les activitats seguint les normes de seguretat establertes.

Cal destacar la 6ª Mostra de lectura de en veu alta celebrada pels alumnes de primària així com l’activitat d’explicar contes adreçades als alumnes d’educació Infantil.

També es van realitzar sortides a la biblioteca municipal Mossèn Ramon Muntanyola, on la Núria Estadella, va fer gaudir als alumnes amb les seves llegendes divertides.

També es va realitzar un mural conjunt al vestíbul de l’entrada a l’escola on cada aula anava exposant el que anava fent.

Aquí teniu un recull de totes les activitats que es van realitzar. És un recull fantàstic!

(si voleu veure el recull de les activitats, cliqueu la imatge)