LES MILLORES DEL PATI

El projecte de millora del pati de l’Escola Martí Poch ja ha entrat a l’última fase. La iniciativa, impulsada per l’associació de mares i pares, ha dotat l’espai de més jocs, un seguit d’intervencions que els mateixos nens i nenes van proposar.

“Com t’agradaria que fos el teu pati?”, aquesta és la pregunta que l’AMPA de l’Escola Martí Poch va formular a l’alumnat. Després d’escoltar els escolars, ara un any més tard el projecte de millora del pati de l’escola ja veu el seu final i els nens i nenes poden jugar als jocs que van proposar.

L’Ajuntament de l’Espluga hi ha aportat el material i l’associació de mares i pares la mà d’obra, però també recursos econòmics que van sumar, per exemple, organitzant berenars. El centre va integrar la iniciativa i la va canalitzar mitjançant els delegats verds i les assemblees.