LES MEVES VACANCES

Aquest estiu els alumnes que han començat sisè han escrit el seu propi diari personal, explicant les seves vacances d’estiu.

Han dedicat aquest temps a escriure experiències divertides, emocionants, tristes, en fi… hi hagut de tot !!!

El diari consistia en escriure un cop per setmana explicant el que havies fet, podies enganxar fotos amb amics i amigues, familiars, també es podia enganxar tiquets d’entrades a teatres, museus i fins i tot s’hi podia fer dibuixos.

El vam escriure perquè era una part dels deures d’estiu, cadascú el va redactar com va voler i això ha fet que l’activitat fos més original i personal, ens va agradar tant que el volem continuar aquest curs que iniciem !!!

Alumnes de 6è de l’escola Martí Poch