REUNIÓ D’INICI DE CURS 2018-2019

L’escola organitza una reunió anual per a les famílies que tenen alumnes a Educació Infantil i Educació Primària.

Educació infantil (P-3, P-4 i P-5)____________________25 de setembre a les 17:30h

Educació primària (de 1r a 6è)_____________________24 de setembre a les 17:30h

Les reunions s’iniciaran a la Biblioteca Josep Vallverdú situada al 1r pis del centre.

Es donarà informació general del curs i el tutor/a dels vostres fills us concretarà els objectius i les activitats que es realitzaran.
És molt important que tots els pares/mares/tutors hi assistiu, ja que us ajudarà a entendre millor el procés educatiu dels vostres fills, coneixereu tot el professorat i les novetats del curs.
Hi haurà servei de guarderia mentre duri la reunió.