LA COVID-19

L’alumnat sent parlar molt d’aquest tema. Durant la setmana del 27 al 30 d’abril els hem demanat que ens expliquin el que saben.

Els nens i nenes de P-5 l’han representat de la següent manera:

Els alumnes de Cicle Inicial han reflexionat, juntament amb la seva família, sobre la situació que vivim per extreure’n una pila d’aspectes positius: nous aprenentatges, altres prioritats, nous valors, reptes a superar, emocions i sentiments… També han practicat la seva creativitat artística fent diferents manualitats sobre el tema: dibuixos, cartells, coronavirus dolents, coronavirus més bons, ratpenats i fins i tot xeringues amb la vacuna!

Els alumnes de cicle mitjà han realitzat aquestes auques i còmics tan bonics:

Els alumnes de cinquè han realitzat aquestes infografies que detallen molt bé els símptomes i les recomanacions que cal seguir.