KNOLLING DE LA IGUALTAT DE GÈNERE

Els alumnes de sisè van realitzar un “knolling” per fomentar la creativitat i la imaginació a partir del treball realitzat sobre la igualtat entre homes i dones.

Un Knolling és una fotografia des d’una vista zenital d’objectes i materials ben col·locats sobre un fons.

Els alumnes de la classe es van organitzar en grups i van haver de decidir quins objectes hi hauria en el seu knolling i com seria la seva distribució ja que la temàtica escollida era la igualtat de gènere.

Després vam fer fotografies de les nostres composicions, i la veritat és que van quedar molt originals.

Un cop ja teníem la nostra fotografia feta, vam dur a terme un tractament de la imatge amb un editor d’imatges i vam poder dissenyar el nostre knolling personalitzat.

Aquí teniu les imatges de les nostres produccions, esperem que les gaudiu com ho hem fet nosaltres.