Jornada de convivència 2023

Tot l’alumnat i mestres de l’escola vam gaudir d’una nova edició de la jornada de convivència. El dimecres 25 d’octubre vam anar a La Finca La Capella (Les Masies) .

A les 9h del matí els alumnes de primària es van reunir al pati i es van organitzar per grups internivells per anar caminant pel camí fins a La Finca La Capella.
L’alumnat d’Educació Infantil es va desplaçar en autobús. En arribar es va esmorzar conjuntament i tot seguit es van organitzar jocs de cooperació a partir de dos circuits de set estacions. Després de dinar i una estona de joc lliure va finalitzar la jornada amb el Ball del Rogle a càrrec de tot l’alumnat i mestres de l’escola.

Vam compartir un dia d’aprenentatges, convivència i bona companyia a plena natura.