FINALITZA EL CURS 2020-2021

Vam començar el curs amb el repte de mantenir les escoles obertes i segures. La pandèmia ha impedit fer moltes activitats, aturar iniciatives i desitjos. Malgrat les circumstàncies i els sacrificis que tots hem fet, cal que ens felicitem pel compromís que tothom ha tingut al llarg del curs. Famílies, alumnes, mestres, PAS, monitores, personal de neteja… TOTS/TOTES hem treballat plegats per fer que l’escola fos un lloc segur. És en aquests sentit que hem pogut tirar endavant!

Per fer-ho possible ens hem reinventat. Han aparegut noves paraules i mètodes de treball que mai hagéssim imaginat: grup bombolla. confinament de grup, aïllament, hidrogel, entorns virtuals d’aprenentatge …  No ha estat un curs fàcil, més aviat esgotador i amb una càrrega emocional molt important per a tots i totes.

Volem agrair de manera especial l’esforç, la dedicació i la il·lusió de tots els membres de la comunitat educativa que han fet possible realitzar totes les tasques planificades, lluitant tot el curs contra les adversitats. Moltes i moltes felicitats per la tasca ben feta!

També volem felicitar especialment a l’alumnat de sisè, ja que acaben el seu pas per aquesta escola. Volem pensar que us sentiu satisfets pel vostre pas pel Martí Poch, per les experiències viscudes i les complicitats adquirides. Desitgem que els vostres somnis es facin realitat i que mai defalliu en la lluita pel que realment vulgueu aconseguir. Amb esforç, constància i dedicació arribareu allí on vulgueu!

Bon estiu a tothom!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *