S’ACABA EL PRIMER TRIMESTRE

Aquest divendres 21 de desembre ha estat molt especial.

En primer lloc els alumnes han recitat poemes, escoltat contes de Nadal i cantat cançons. També han pogut fer cagar al Tió, que aquest any els ha portat una carmanyola ecològica.

Després ha arribat un moment molt esperat, el comiat a la senyoreta M Dolors. Era el seu últim dia a l’escola ja que es jubila. L’alumnat més gran li ha llegit un conte titulat: M Dolors, lletres i colors. Un conte molt especial ja que està escrit i il.lustrat per tot l’alumnat del centre. No podia ser d’altra manera, la protagonita era la M Dolors i els personatges, el Bilio, la Teca i nombrosos personatges de contes que han passat mil i una aventures dins de la BJV ( Biblioteca Josep Vallverdú). Entre rialles, petons i abraçades li hem dedicat una cançó i emocionats tots plegats hem anat a fer un bon esmorzar.

Els mestres també li hem preparat sorpreses i regals.

M Dolors, molta sort en la nova etapa!