JORNADA DE PORTES OBERTES

Properament s’obrirà el període de preinscripció de l’alumnat a les escoles. És en aquest moment, que els pares i mares heu d’afrontar la important tasca d’escollir el centre que considereu més adient per als vostres fills i filles.

Són molts els dubtes que poden sorgir davant la decisió d’escollir escola: quins factors ytre de tenir en compte? On informar-se? Quin procés i normativa s’ha de seguir? Quin és el model educatiu i pedagògic que voleu pels vostres filles i fills? En la majoria de casos en la decisió hi prenen part moltes variables com la ubicació, el tamany del centre, professorat, els serveis que ofereix (activitats extraescolars, menjador, transport, ) i molt especialment que la línia educativa i pedagògica del centre estigui d’acord amb la que es desitja transmetre en l’àmbit familiar.
Què podeu fer com a mares i pares?
És molt recomanable assistir a les jornades de portes obertes que convoquem els centres educatius per tal de tenir un primer contacte i recollir informació que pugui ajudar en l’elecció i valoració de centre.
El dijous 5 d’abril a partir de dos quart de sis de la tarda us convidem a participar-hi!

#MatriculaALaPública, una campanya que no hauria ni d'existir. A FaPaC fem la feina que no fa el departament d'ensenyament !

Campanya MATRICULA A LA PÚBLICAAnimem les famílies a matricular els fills i filles a les escoles públiques com a millor opció. Preinscripció curs 2018-2019

Publicada por FaPaC-Federació d'Associacions de Mares i Pares d'Alumnes de Catalunya en Miércoles, 21 de marzo de 2018