FESTA DE FI DE CURS DE L’ESCOLA MARTÍ POCH

Divendres 15 de juny a partir de les 10 del matí es van iniciar les activitats programades.

Alumnat, mestres i un nombrós públic es va desplaçar fins el Teatre del Casal per veure les representacions musicals i teatral que s’havien preparat entorn al lema: VERD NATURA.

Els alumnes d’educació infantil van interpretar “El bosc i la primavera”, una adaptació del conte musical de Teresa Llobet. Tot seguit van ser els alumnes de cicle inicial qui van representar “Naturalment, endevinalles musicals” de Rosabel Bofarull, autora del llibre; ens va acompanyar durant l’acte i va encoratjar a l’alumnat del centre a gaudir de la música i a ser-ne alhora creadors. Posteriorment va arribar el torn dels alumnes de tercer que van oferir l’obra “Un menú natural” composta per obres d’A. Miralpeix.

L’alumnat de quart va representar “Granota-granota”, una adaptació de l’obra de teatre del Josep Vallverdú i que havien estrenat al la mostra de Teatre Comarcal que aquest any es realitzava a la vila de Solivella. A continuació els alumnes de cinquè executaven “Per la natura, reciclem!”. I acabaven l’actuació els alumnes de sisè amb la presentació de la peça musical “Adéu Martí Poch” que va servir per a fer entrega dels birrets als alumnes que aquest curs marxen cap a l’institut.

Per la tarda la festa va continuar al pati de l’escola organitzada per l’AMPA. A partir de les cinc els jocs d’aventura eren plens d’infants que en van gaudir fins a l’arribada de l’espectacle de màgia. A dos quarts de nou a la biblioteca de l’escola es va fer entrega de les orles als alumnes de sisè així com diversos parlaments.

A partir de quarts de deu va començar un sopar animat pel DJ Javi Sánchez i on famílies i professorat van gaudir fins ben entrada la matinada.

Durant la festa els alumnes de cinquè eren els encarregats de promoure diferents parades així com la venda de productes al bar, per tal de recollir diners per les colònies.

Tota la comunitat educativa va gaudir-ne d’allò més!