FER CAMÍ

Benvolgut/da,

Amb l’arribada de l’estiu s’acaba el curs 2022-2023, tanquem les classes i fem balanç dels projectes endegats, activitats, tallers realitzats i reptes aconseguits. Podem afirmar que ha estat un curs excel·lent, doncs ben bé s’han aconseguit la major part dels objectius que ens havíem marcat.

El divendres 30 de juny acabo l’etapa com a directora d’aquesta escola, un projecte engrescador que va iniciar-se l’any 2007 i que m’ha permès gaudir-lo bona part dels dies, tanmateix m’ha desvetllat alguna que altra nit. Durant aquests anys he pogut viure i comprovar que la tasca directiva és un servei a la comunitat. És dedicar hores i esforços per a un objectiu col·lectiu de gran envergadura i responsabilitat social: l’educació dels infants del nostre país.

Aquesta serà la darrera vegada que em dirigiré a vosaltres com a directora i crec que he d’acomiadar-me de tothom, ja que han estat moltes les persones i entitats amb qui m’he relacionat. Ha estat un honor per a mi estar al capdavant de l’escola Martí Poch durant aquests setze anys; tasca que he realitzat amb el màxim rigor i pensant sempre en el bé de l’alumnat i la comunitat educativa.

La responsabilitat d’equip directiu l’he compartit amb diverses persones: Pepita Montserrat, M Dolors Foguet, Ernestina Vallverdú i M Glòria Canosa; a qui vull manifestar un agraïment molt especial, per acompanyar-me en aquesta aventura tan intensa com és la de dirigir un centre escolar. Hem consolidat una línia pedagògica i uns projectes que pensàvem que eren possibles.

Però que un centre millori i avanci és mèrit de tothom. El resultat de la feina diària i constant és de tot un col·lectiu (alumnes, famílies, mestres, personal de l’administració, monitores, …). És per això que vull donar-vos les gràcies a tots plegats.

També vull agrair a l’Ajuntament, a les Juntes de l’AMPA, a les famílies que voluntàriament heu participat en les activitats i a les entitats amb qui hem col·laborat (Museu de la Vida Rural, Casal, l’Espluga FM ràdio, …) pel suport rebut de tots vosaltres, sense ell no hagués estat possible desenvolupar els projectes que hem realitzat entre el 2007 – 2023. Gràcies per ser i ser-hi!

Aquesta tasca demana un treball emocional i físic important per la renovació de projectes, visions i nous reptes. És hora de deixar pas a gent més jove per a què vagi adquirint responsabilitats. D’aquesta manera l’escola es dinamitzarà amb noves propostes.

Per últim, unes sinceres disculpes pels errors que he comès. M’acomiado de la direcció, però continuaré la meva tasca fent de mestra a l’escola Martí Poch.

Desitjo molta sort i molts encerts al nou Equip Directiu. Molt bon estiu a tothom!

Cordialment,

Ester Anglès Iglesias