Felicitació de Pe-Ta-Ca

Pels que no els coneixeu, el Petit Taller de Cançons (Pe-Ta-Ca)  és un grup format pel músic i mestre David Melgar, l’actor i escriptor Gibert d’Artze i la mestra i cantant Àngels López.

Ells mateixos es defineixen d’aquesta manera: “Des del Petit Taller de Cançons volem despertar les emocions dels sentiments que sovint oblidem sota capes de quotidianitat. A través de la música, el llenguatge més universal, l’autèntic esperanto dels nostres dies, i de les paraules, que poden suggerir molt més que mil imatges, a més de la veu, el millor instrument que mai no s’ha inventat, intentem trobar aquell instant inoblidable que ens aporta la força, la comprensió i la comunió amb el nostre entorn, la qual cosa ens referma en el nostre petit lloc al món.”

A l’escola hem escollit diverses de les seves peces per acompanyar-nos en actes, jornades pedagògiques, nadales…. Aquest any són els alumnes de cicle mitjà qui ens cantaran aquestes dates nadalenques dues de seves peces al TAC12. Una d’elles és la base musical de la Nadala 2019 que hem creat per a felicitar a tota la comunitat educativa aquest Nadal; sota el lema Riada de Nadales Solidàries.

Aquesta tarda hem rebut aquesta felicitació tan especial.

PeTaCa, felicitació de Nadal 2019

Aquesta tarda hem rebut aquest felicitació tan especial. Moltes gràcies Pe-Ta-Ca!#RiuadaNadalesSolidàries demà al Casal de l'Espluga de Francolí a partir de les 10h. Us hi esperem!

Publicada por Escola Martí Poch en Jueves, 19 de diciembre de 2019

Moltes gràcies Pe-Ta-Ca!