ENSENYAMENT DEL SUPORT VITAL A L’ESCOLA

ÉS UN PROGRAMA DEL CONSELL CATALÀ DE RESSUSCITACIÓ I DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA.

El CCR sorgeix amb la voluntat de ser una organització oberta a la societat, multidisciplinar pel que fa a les especialitats mèdiques i transversal quant als col·lectius professionals. Vol ser capaç d’aglutinar, d’impulsar i de col·laborar amb totes les entitats i professionals, l’àmbit d’actuació dels quals estigui total o parcialment vinculat al suport vital.

La seva finalitat, doncs, és promoure, coordinar i estandarditzar les activitats formatives, de recerca, de difusió i de bones pràctiques en suport vital i ressuscitació cardiopulmonar arreu de Catalunya. Aquesta activitat, d’incidència directa en la promoció i prevenció de la salut, es desenvolupa seguint les directrius de l’European Ressuscitation Council, organisme al qual el CCR està vinculat.

Un any més amb motiu de la Jornada Mundial de Conscienciació de l’Aturada Cardiorespiratoria, organitzada per l’European Resuscitation Council (ERC), que se celebrarà el dia 16 d’octubre de 2020 sota el lema “Jo puc ajudar a salvar una vida!”, es duran a terme diverses actuacions per tal de conscienciar als alumnes sobre la necessitat d’actuar de manera ràpida.

L’alumnat de l’escola hi participa de diverses maneres:

• Conscienciació
  • Aprendre els passos a seguir
  • Realització de fitxes
  • Tallers pràctics
  • Visionat de vídeos

Us ensenyem algunes imatges del que hem confeccionat durant el dia d’avui:

Trobareu més imatges a la carpeta de FOTOS del bloc!