El primer English day

El dia 11 de maig, els alumnes de 6è de l’escola Mare de Déu dels Torrents de Vimbodí, l’escola Mare de Déu del Carme, l’escola Martí Poch i els alumnes de 1r d’E.S.O de L’Espluga de Francolí, vam anar a l’institut Joan Amigó, per participar al primer English day .

Al matí ens vam organitzar en grups de deu, cada grup tenia el nom d’una ciutat anglesa: Cambridge, York, London, Oxford… vam realitzar una gimcana organitzada pels alumnes de 4rt d’E.S.O, en la qual s’havia de fer una prova en cada ciutat, això sí, sempre utilitzant l’anglès per comunicar-nos. A l’acabar vam ballar tots junts una «flash movie»; com que vam fer gana ens van donar esmorzar. A continuació ens vam desplaçar al Parc fluvial on vam poder dinar i jugar una bona estona.

A la tarda, ens vam desplaçar al «Casalet» per anar a veure una pel·lícula anglesa molt graciosa que es titulava «Les vacances de MR. BEAN», després a la classe ens van donar un bolígraf i un diploma per haver participat al primer English day .

Així doncs, l’English day ens va servir per fer amics amb els de Vimbodí i l’escola Mare de Déu del Carme, i de passada també per aprendre més anglès.

Joan Carracedo, Francisco Gorreta, Anira Robles,

Aitor Martinez i Beatriz Fernández.

Alumnes de 6è

We enjoy English Day!