ÈXIT DE L’ESCOLA MARTI POCH AL CERTAMEN LITERARI DEL CASAL

Diumenge 27 de maig es va celebrar l’acte de lliurament de premis de la 41ª edició del Certamen literari del Casal de l’Espluga de Francolí.

L’acte es va desenvolupar a la sala Folch i Torres del teatre del Casalet amb prop de 200 assistents. Durant l’acte el jurat va destacar l’alta participació i la bona qualitat de les obres presentades en totes les categories.

Els premiats de l’escola en aquesta edició dins de la categoria de premis infantils “Ferrovel”, on s’hi inclouen els contes que han escrit els alumnes de primària de l’escola, han estat nombrosos.

Dins de la categoria d’infants nascuts el 2006-2007 destaca el 1r premi de l’Ivet Casas Hernández amb l’obra “La maledicció dels còmics”.

Els infants nascuts el 2008-2009  destaca el 1r premi per l’Awen de Cacqueray Vila amb el conte “El telescopì” i el 2n premi per la Bruna Ribé Fonoll per l’obra “A la recerca de la música”.

A la categoria dels infants nascuts el 2010-2011 els premis rebuts són, un 1r premi per l’alumne Max Gil Òdena amb el conte “El noi que no sabia plorar”, el 2n premi per “El lladre de la por” de la Queralt  Franqués Martí i el 3r premi de l’Oihan Gili Pinto amb el conte “El drac d’or”.

També van rebre un premi pel treball en grup titulat “El somni de l’Amina” els alumnes de primer. Un treball que recollia diverses activitats relacionades amb el llibre de lectura que aquest curs havien treballat.

Felicitats a tots els alumnes premiats i als mestres per l’excel·lent tasca realitzada.

Fotos realitzades pel Gerard Bosch