EL CARNAVAL JA ÉS AQUÍ …

Jo, sa majestat el rei Carnestoltes, rei dels poca-soltes, us demano que cada dia omplim l’escola de disfresses i emoció venint amb una indumentària ben estrafolària !!!

Dilluns 25: Una corbata has de portar i alegre la setmana començar.
Dimarts 26:  Al cap un barret t’hi posaràs i no et despentinaràs.
Dimecres 27: Un llapis et posaràs i ben elegant aniràs.
Dijous 28 :Un mitjó de cada color i caminaràs millor.
Divendres 1: Al matí us heu de posar tots els elements que durant la setmana us he demanat portar ! I a la tarda poseu-vos la disfressa que a l’escola heu creat !
A partir de les 16:30 h. s’obrirà la porta del pati per si voleu acompanyar-nos.

Espero que compliu els meus desitjos !!!

La setmana del 25 de febrer  l’escola Martí Poch es va omplir de disbauxa i gresca per preparar l’arribada de Sa Majestat, el Rei Carnestoltes.

Durant aquells dies, tots els nens i nenes, juntament amb els mestres, van complir les ordres que Sa Majestat els havia fet arribar, omplint de colors i indumentàries estrafolàries les aules. Mitjons desaparellats, corbates, barrets…van ser alguns dels elements que es van poder veure dintre l’escola.

Dijous dia 28 van seguir la tradició tot celebrant el Dijous Gras. Els alumnes d’educació infantil van sortir a la tarda, al pati de l’escola, per berenar. Els alumnes de cicle inicial van anar fins al Parc del Freginal, i els alumnes de cicle mitjà i cicle superior van fer una ruta per les rodalies del poble per acabar berenant al Parc Fluvial. Tots plegats van poder gaudir del bon temps que va acompanyar la jornada.

El divendres 1 de març,  a la tarda, tots els alumnes de l’escola van sortir al pati, on van poder desfilar amb la seva disfressa i ensenyar-la a Sa Majestat, el Rei Carnestoltes, que juntament amb la seva companya i la seva comparsa, els van visitar.

Enguany les disfresses anaven relacionades amb la “E” d’escola: Emocions, Eruga, Escacs, Enigma, Energies renovables, Escola i Esport van ser les temàtiques de les diferents disfresses.

Seguidament, els pares i mares dels alumnes  van entrar,  i qui va voler va poder ballar al ritme de la música que sonava.

Tot plegat, va transformar aquella setmana en uns dies plens de festa, colors, i moments per compartir  rialles entre tots els membres de l’escola.

Alumnes de tercer