DIA MUNDIAL DE LES BIBLIOTEQUES! #diabibliopuntedu

El passat dissabte dia 24 d’octubre va ser el Dia mundial de les biblioteques. Malgrat la situació que estem vivint de pandèmia, hem de seguir apropant la lectura als nostres infants i així, donar suport a l’aprenentatge a través de l’adquisició de la lectura.

A l’Escola Martí Poch seguim treballant per fomentar la lectura als nostres infants, si bé aquest any, no podem gaudir de l’espai de la biblioteca durant totes les estones que voldríem, sí que podem gaudir d’estones de lectura agradables, a l’aire lliure, duent a terme lectura silenciosa o també en parelles, gaudint de les recomanacions dels nostres companys, també de la lectura d’un alumne expert o del mestre que ens presenta les novetats, de processos lectors per treballar les estratègies de comprensió abans, durant i després de la lectura.

Aquí teniu un seguit d’imatges que mostren com es treballa la lectura a la nostra escola. Espero que les gaudiu igual com ho fan els nostres alumnes.

(si voleu veure més imatges cliqueu la imatge)