1a TROBADA DE DELEGATS VERDS. COMITÈ AMBIENTAL DE L’ESCOLA.

Aquesta setmana s’ha dut a terme la primera trobada de delegats verds a la biblioteca de l’escola. Els representants de cada curs, des de P5 fins a 6è s’han presentat i entre tots s’han pres acords i s’han fet noves propostes pel curs.

La Júlia, la Mar, la Griselda, l’Aleix, l’Aitor, L’Aron i el Bernat són els delegats verds i seran els encarregats de traspassar la informació al seu grup i vetllar perquè es duguin a terme les propostes consensuades a la reunió.

EL Bernat Morlans anava llegint els punts a tractar i juntament amb les mestres coordinadores, l’Ernestina, l’Ester i la Montse s’anaven prenent acords sobre mobilitat sostenible, recollida d’aigua pluvial i la recollida selectiva.

Finalment, es va valorar la celebració i activitats realitzades per la Setmana de la Natura duta a terme la setmana del 5 al 9 d’octubre i es va fer l’entrega d’identificatius a cada delegat/delegada.

Recordem que a les trobades de comitè ambiental també hi assisteixen representants externs i alhora vinculats a l’escola com són el Xavier Rosell, regidor de sostenibilitat de l’Ajuntament, la Roser Servalls com a representant del MVR i la Raquel Sánchez com a representant de l’AMPA.