CURSA DE BTT A SARRAL

El dissabte 8 de juny va tenir lloc la II cursa escolar de BTT La Sarralenca organitzada pel club ciclista BTT Sarral, amb la col·laboració de l’AMPA Salvador Ninot i el Consell Esportiu de la Conca de Barberà.  La cursa es va fer pels camins propers al camp de futbol municipal de Sarral.

Des de l’escola vam comptar amb la participació del Biel de segon i el Yassine de quart. El Biel va aconseguir quedar en primera posició de la seva categoria i el Yassine va quedar en segona posició.

Amb aquesta cursa s’acaben les activitats del Pla Català de l’Esport Escolar d’aquest curs.

Des d’aquí només ens queda felicitar a tots els esportistes de l’escola que han gaudit fent esport i donar l’enhorabona a tots aquells que, a més a més, han quedat guanyadors i s’han classificat per fases comarcals allà on han competit. Moltes felicitats a tots i totes!!