CONDOL

Des de l’escola Martí Poch lamentem la pèrdua del Sr David Rovira Minguella, en aquests moments tan difícils, i ens sumem a les mostres de condol, especialment per a l’Anna Sánchez, familiars i amics. Són molts els records i les actuacions que l’escola ha viscut al seu costat com a alcalde. Descansi en pau.

El juny del 2019 vam poder gaudir d’un programa de ràdio ben intens a l’EMPRàdio, amb les darreres interessants notícies;  la Martina que ens feia el Mirem ben lluny i per acabar una entrevista a David Rovira.