COLÒNIES 2018

Els dies 11 i 12 de juny, els alumnes de 6è vam anar de colònies a Tamarit, a Altafulla. Abans de pujar a l’autocar estàvem emocionats perquè comencessin les colònies.

Quan vam arribar ens va atendre una monitora que es deia Júlia i ens vam dirigir cap a la platja, vam fer “pàdel surf” que era molt difícil perquè ens teníem que aguantar fent equilibri damunt una planxa de surf; va estar molt divertit perquè si queies , queies a l’aigua.

Després de dinar  vam anar a fer una excursió als penya-segats. Aquesta activitat va ser interessant perquè les monitores eren americanes i l’alumnat va tenir que interaccionar amb elles en anglès. Es veien unes vistes magnífiques i vam aprendre moltes coses del medi. En arribar a la casa de colònies ens vam dutxar per treure’ns la sorra i posar-nos ben guapes i guapos per la “disco”, això sí, després de trobar el tresor del pirata a la gimcana de nit.

Al dia següent vam anar a fer una altra activitat, al “Jungle trek”, que són uns circuits d’escalada fins dalt d’uns pins i ens havíem de tirar en tirolina, al principi teníem por, però veient que anàvem segurs vam anar fent  circuits més difícils.

Després de dinar i haver jugat una estona amb els companys va ser hora d’acomiadar-se de Tamarit, han estat dos dies genials, això sí…. unes colònies mooooolt curtes !!!

Alumnes de sisè